Motocompresor ROTAIR, model VRK 20 AE BS Aftercooler, cu carcasa, motor benzina Honda GX 690, 22.5 cp, Stage V, transmisie pe curea, racire cu aer, pornire la cheie (demaraj electric)
Descriere
Design compact, usor de manevrabil cu acces ușor pentru întreținere.
Toate filtrele sunt ușor accesibile.
Toate filtrele (cu excepția filtrului de aer) sunt de tip spin-on, pentru o întreținere mai ușoară.
Toate piesele mobile sunt protejate, în conformitate cu cele mai stricte norme de siguranță.
Ușor de transportat și de încărcat (prevazut cu inel de agatare in carlig de macara)
Toba de eșapament pozitionata sub sasiu pentru a reduce zgomotul și a evita riscurile de arsuri accidentale.
Starter intuitiv
Contor de ore integrat
Manometru.
Termostat de siguranță pentru temperaturi ridicate.
Eficiență maximă și siguranță operațională
Sistem pneumatic de control, pentru reglarea automată a turațiilor motorului, în funcție de aerul care urmează să fie livrat.
Acest sistem este extrem de fiabil și asigură economii de consum de combustibil.
Rezervor de separare capsulat cu separare dublă-filtru intern și rotire externă: transport de ulei 1-3 PPMAFiltru separator de aer / ulei, supradimensionat, pentru a garanta o separare excelentă aer / ulei .
Filtrul de ulei al compresorului și filtrul de ulei al motorului sunt separate. Vezi mai mult Caracteristici
Toate filtrele sunt ușor accesibile.
Toate filtrele (cu excepția filtrului de aer) sunt de tip spin-on, pentru o întreținere mai ușoară.
Toate piesele mobile sunt protejate, în conformitate cu cele mai stricte norme de siguranță.
Ușor de transportat și de încărcat (prevazut cu inel de agatare in carlig de macara)
Toba de eșapament pozitionata sub sasiu pentru a reduce zgomotul și a evita riscurile de arsuri accidentale.
Starter intuitiv
Contor de ore integrat
Manometru.
Termostat de siguranță pentru temperaturi ridicate.
Eficiență maximă și siguranță operațională
Sistem pneumatic de control, pentru reglarea automată a turațiilor motorului, în funcție de aerul care urmează să fie livrat.
Acest sistem este extrem de fiabil și asigură economii de consum de combustibil.
Rezervor de separare capsulat cu separare dublă-filtru intern și rotire externă: transport de ulei 1-3 PPMAFiltru separator de aer / ulei, supradimensionat, pentru a garanta o separare excelentă aer / ulei .
Filtrul de ulei al compresorului și filtrul de ulei al motorului sunt separate. Vezi mai mult Caracteristici
Presiune de operare 7 bar | Debit aer 1.700 l/min |
Presiune 11 bar | Debit aer 1.250 l/min |
Transmisie | Curea-drive XPS supradimensionata |
Sistem de răcire | Air / Oil |
Capacitate rezervor ulei | 5 l |
Temperatura de iesire a aerului | 20°C + temperatura ambientala |
Valva iesire | 1 x 3/4 |
Nivel de zgomot CEE nr. 2000/14 | < 97 LWA |
Capacitate baterie | 12V cc - 330A-45Ah (EN) |
Capacitate rezervor combustibil | 15 l |
Tip motor | HONDA GX 690 4 timpi |
Clasa motor | Stage V |
Putere motor | 16.5 kW-22.5 HP 690 cc |
Turația maximă a motorului | 3000 rpm |
Turația minimă a motorului | 2000 rpm |
Racire motor | Aer |
Sistem de lubrifiere | Ulei |
Temperatura minima de lucru | -10°C |
Temperatura ambientală maximă | +50°C |
Altitudine maxima | 1800 m |
Dimensiuni L x l x h | 1125 x 775 x 1015 mm |
Greutate | 230 kg |